aw

först och främst; tack storasyster för den underbara designen. Blev riktigt nöjd kan jag säga :) nu ändrar jag inte på ett tag, tror jag :') höhö!

Och sen; min dag. Relativt bra! Kass nu på kvällen, men.. det är smällar man får ta helt enkelt. Skolan var bättre än någonsin idag. Kände mig säker, lugn, kände mig som en av alla andra. Äntligen! Vill byta klass också. Till rebeccas. Blir syon imorn och fråga om det går att ordna. Trivs i den klassen! Riktigt mycket faktist :) William ringde till Rebecca. Blom ringde till mig. Vi bestämde om i helgen, och det ska bli superkul :] nu ska jag sova. och sakna viktor!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi jag vet att jag är bäst ^^

2009-09-21 @ 21:51:38
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0