åh!

Har egentligen inte lust att skriva något hat/klago-inlägg, men dethär gör mig verkligen förbannad. För det första har du ingenting med saken att göra, men fine, jag missade min första dag av praktiken för att det inte gick några bussar senare och jag försov mig och hon blev sur/irriterad. Igår berättade hon för oss att hon behöver all hjälp hon kan få, men jag är där för MIN skull, inte hennes. För MITT studiebidrag, för det JAG vill ha utbildning för. Jag valde det dels för Evelinas skull, och för att jag tycker det är en kul och intressant arbets/praktik-plats. Blir hon irriterad på mig för att jag inte kommer kan hon anställa någon ifall hon behöver så mycket hjälp, för det är inte hennes frånvaro som noteras, DET ÄR MIN! Det är mig det ger komplicationer. Det var inte precis så att jag valde att stanna hemma, men jag kan inte ta mig någonstans om det inte går någon buss. Ellerhur? Åh, blir så less på dessa jävla krav. Vad blir det nästa gång? Jag ligger hemma med 40 graders feber och det är heller "ingen ursäkt" eller vad? Dra bara åt helvete. Mitt liv och mina val, och ligger jag med 40 graders feber ELLER har försovit mig och missat bussen så är jag hemma. Deal with it eller så hittar jag någon annanstans att vara. Inget mer med det!

Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

vars praktiserar du ?

2009-09-17 @ 16:19:05
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: Hilda

Dumt! :o

2009-09-17 @ 16:22:20
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: PiinkY♥

okejokej, istället för skola eller inom skolan? Btw varför är du inte här då??De är ju nära plus så är mamma vaken tidigt å kan väcka dig ju ;)

2009-09-17 @ 18:59:25
URL: http://piinkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0