a reason for all that I do, and the reason is you

Jag har faktist varit duktigt idag. Oj, glömde skriva hej, som jag i&försig alltid glömmer, men vafan ;b jag klev upp klockan nio!!!! idag. Och jag for faktist på skolan ;o var dock bara där 2 timmar eller något, sen ch, sen frasses och nu har jag suttit här och läst en jävla massa bloggar. Lite underhållande faktist (a) ..haha :) nu ska jag alldeles strax se andra avenyn, sen till stan med papii och köpa en ny jacka :) är sjuk by the way. Visste det hela tiden :( svininfluensa på G? :( hahaha! Hejdå :)

They can say that I am crazy for makin' him my baby, but that's how it's gonna be. See, I'm done, been through many changes, but this one I ain't changing, it's gonna stay the same!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gjorde du på ch? :)

2009-09-08 @ 15:39:31
Postat av: matilda

okej visst, käfta på ni om ni träffar mig, kommer inte säga ngt tbx ändå, kommer inte dit för att träffa bråksökande brudar att käfta med, jag håller på att fixa upp mitt liv just nu och jag tänker inte låta er förstöra det så du vet, så räkna inte med att jag kommer säga ett piss tbx.

2009-09-08 @ 15:54:13
URL: http://mturborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0