Adlib - Nån gång

Har du nångång känt att du inte pallar mer? då ska du lyssna noga, för denhär går ut till alla er. Det är lätt hänt att man känner sig liten i världen. En fråga kvarstår; vart tog mitt liv vägen? Vart tog tiden vägen? Den springer ifrån mig. Ibland kan det kännas som att ingen förstår mig. Men ingen fattar så jag skriver i ensamhet.. Men jag pallar inte tänka mer, på all jävla skit som händer, och allt som fuckar sig. Många vill förstöra, så det är bäst att akta sig! Så lev ditt liv nu, och ta vara på det du har. För en dag kommer ingenting att finnas kvar! Bortom verkligheten finns en fängslad själv. Ingen fattar hur jag känner, jag är ensam här!

har du nångång känt att du vill bort från alla kraven? Känt hur alla tankar och känslor gör en galen? Man känner hur dom tar en, kan känner hur dom fyller en. Man känner sig bedrövad av ångesten som fyller en. Men bättre tider kommer att komma tillslut. Och jag vet att det är försent för att ångra sig nu. Jag softar och håller mig på benen för att en dag bara kunna skita i problemen! Försöker trycka ner en, men ingen klarar att komma med nånting som bygger på nått mer än bara snack. Fett långt borta, men jag vill inte tillbaka, för det känns som att det är någonting som saknas. säger som det är - varken mer eller mindre, försöker tänka framåt men jag lever i minnen.

nångång kommer tiderna att ändra sig, nångång kommer allt dedär att hända dig. Har du nångång känt att du vill lämna allt? Kom ihåg att dethär kan va din enda chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0