<3

Den vackraste stunden i livet var den när du kom, och allt var förbjudet. Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om, för det ekar i huvet. Och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna, den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna. Och jag somnade den natten i tron på att allt var en del, i en kärlekshistoria. men det visa sig dagen därpå att jag hade gjort fel. Och den stund som jag kände som nära var blott alvedon, & dom himmelska ben som jag ville förtära dom gick där ifrån

Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick. & allt var förlorat. &där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick - allt jag hade förstorat. För så kom änglar och ta mig till honom och ge mig en chans, för jag tror att snart brinner ett hjärta för honom nån annanstans!

Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt. graderna sjunger så fort överallt & det hjärta som skulle bli ditt på nått vis, det fryser nu sakta till is.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom änglar <3

2009-09-18 @ 15:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0