04:36

Jag dör. Eller egentligen skulle jag inte kalla det dö, för det är respektlöst. Snarare svimmar.. för med denhär hostan kan jag knappast överleva natten! Huvudet håller på sprängas av ansträngning. Dessutom kan jag inte sova heller. Så fort jag lägger mig ner får jag världens hostattack som slutar med att jag spottar blod! Vet helt ärligt inte vad det är för fel. Har aldrig någonsin varit såhär förkyld innan. Och då menar jag aldrig! men aja..

slutsnackat om det. jag har laddat hem dirty dancing nu.. inte för att det blir att se den innan imorgon, men ändå. Nu vet jag iallafall att jag har den, också kan jag kolla på "Nobody puts baby in a corner" närfan jag vill och slutscenen. Blir så otroligt lycklig :'DD aw. Nä, justeja. Har ju sett Pretty Woman nu också. Ganska värd film ändå :) älskar den. Skulle kunna se alla domhär filmerna tusen gånger om. Fyfan! :')

justefan, glömde säga att jag var med Rebecca och käkade på sunes förut. Helt plötsligt säger hon, mitt från ingenstans; vem är detdär? DUPLO! så jag vänder mig om, och se på fan; det var duplo. Mindre kul blev det när han berättade att han CYKLAT till stan från norrfjärden UTAN jacka och köret. (2 mil eller något) så.. ja! vi smsade våran räddare i nöden (markus anton rikard schön<3) och han fick slagga där. Skönt somfan att höra.. Så Duplo tolkade på oss till assi där vi mötte upp markus. Så tack än en gång Markus. du är bäst :) sen åkte vi hem!

aja, antar att sängen väntar på mig nu.. om jag lyckas somna. Klockan är trots allt tjugo i fem! Huvudvärken vägrar ge sig och hostan tar död på mig, men sånt får man räkna med såhär till höst. Right?! Godnatt med er iallafall. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0