-

Du vet vad du har gjort. Vi tjaffsade en dag över att du knappt hade tid med mig nåmer, och då jag väl ville vara med dig OCH då du bestämde dig för att vara med oss så börjar du sen tjata på att din pappa ville att du skulle komma hem? Visst, du ville inte vara med vissa personer men följde med ändå - tack för det liksom, men sen då vi sitter hemma hos mig och du pratar i telefon och säger precis den saken som Rasse sa till HENNE, så blir jag fan sur. Ni säger det för att håna, ingenting annat - gör vänner så? du berättar jävlat ALLT till henne nu för tiden. Jag skiter i vilket, du verkar ha gjort ditt val. vi går olika vägar nu, känns bäst så. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0