-

Du rubbade hela min existens, du suddade hela min vänskapskrets,
du trubbade av mig med skitmoral. Du blunda när du rasa mitt liv totalt!
Contra - du rubbade min existens

Minns hur det var i starten - du och jag mot världen. Men nu vet jag att allting har varit förgäves. Jag hade hopp om kärlek, nu har jag ramlat ner. Det vi hade var vackert, men du har sabbat det. Jag har inte käkat idag, jag skulle spy av blotta tanken, på dig och oss och att jag bruka hålla dig i handen. Jag ångrar att vi träffades, ångrar att vi älskade. Men mest av allt så ångrar jag att jag kämpade, för ärligt; jag är utmattad, men jag har vaknat till, och fattar inte hur jag kunde vara så blind. Iskalla tårar hela natten igår. Men om du är sånhär säger jag tack och hejdå. Och du är ledsen? Då kan du gråta en skvätt, så gör jag samma sak för att jag lät dig sova i min säng. Du bröt ner dig, tjejen är ett jävla äckel. Fast jag skiter i dig, för jag förtjänar bättre. Och jag hoppas du förstår att det var skit det du gjorde. Men sluta säg förlåt för du sliter ut ordet!
RMK - inga tårar på min kind

Kommentarer
Postat av: nallelie

finns här om du skulle behöver mig <3

och du förtjännar bara det Bästa glöm inte det <33

2009-09-14 @ 18:29:27
URL: http://nallelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

har precis varit o tränat. sjdå:)?

2009-09-14 @ 18:54:43
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Jonsson

Du känner mig inte så bra, men du kan alltid prata med mig om du vill <3

2009-09-14 @ 19:09:16
Postat av: matilda

nej precis, jag känner dig precis lika lite som du känner mig, men ändå kallar du mig saker? om det är någon som är patetisk så äre ju fan du som kaxar med två år yngre brudar och verkligen kämpar för att få det att låta snyggt när du skriver så "tuffa utägande kommentarer" men i själva verket får du allting du säger att bara låta roligare och roligare i mina öron, jag skrattar åt det du säger.

haha hej byta samtalsämne-bruden, vars kom mina ben in ifrån? har du någonsin sett dom? du skulle ju gärna kunna skicka bilden när dom är så hiiimla skrynkliga på och bevisa det fan;) jag får jävligt bra komplimanger av killar om dom, och jag gillar dom och jag skäms VERKLIGEN INTE för dom, hellre det än fattybombom ben iaf:) ja jag vågar visa mina ben för jag lär mig att folk som DU bara är avundsjuka, och säg inte emot för då blire bara mer pinsamt för dig eftersom det var du som kommenterade att du vet att jag har smala ben och att det är SNYGGT, titta på modellerna om du inte visste det:)

2009-09-14 @ 19:20:14
URL: http://mturborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh ja hatar att städa:D

2009-09-14 @ 19:35:49
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0