twilight

Ska lägga mig och kika twilight. Först ville jag skriva ett inlägg trots att jag inte har en aning om vad jag ska skriva! Jag och pappa har legat och kollat hockey hela kvällen. Skellefteå spelade mot frölunda som förlorade. 4-2 till skellefteå med andra ord, om jag minns rätt. Det sög! Skellefteå får inte gå om Luleå, och Luleå måste verkligen börja ta tag i dethära nu. Måste börja vinna! Gosh.. får pallra mig iväg till nån match :) har dessutom beställt biljetterna till New moon som jag ska se med älskade Natalie :) blir skitmysigt. Såatt, ja.. vad finns det att skriva? inte så mycket. Skulle ha festat idag men sparar mitt vin till nästa helg. Och juste; fick i mig ett helt jävla nudelpaket förut. Så jävla gött! Nu är jag inte hungrig längre :') Härligt, härligt. Nä, nu ska jag göra oboy och ta en Pucko-glass och sätta mig och titta filmen :) take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0