Survivor

Och fortfarande står jag här. Jag är en överlevare. I bet I am! Jag har genomgått så otroligt mycket, men jag står fortfarande här. Och jag är stark! Inte ensam stark, men stark. Mina underbara vänner har hjälpt mig, för det gör dom alltid! För i min gråa vardag är det dom som är färgerna. Och jag älskar dom så otroligt mycket! Tack för alla gånger ni fått mig att skratta när jag helst velat gråta. Ni är guld värda ♥

Och speciell tack till min Rebecca bergström. 15 års vänskap och jag älskar dig bara mer och mer för varenda sekund som går. Jag kan skrika och vara hur arg som helst på dig, vi kan bråka, slåss, säga att vi aldrig mer ska prata. Men det går knappt en vecka, och vi är vänner igen. för det är bara så det är och ska vara; du och jag! du är min livskraft, och utan dig så faller jag ihop. Utan dig är ingenting värt något och utan dig skulle jag vara nobody! du är halva mig. Världens bästa och underbaraste bästavän (L)

Kommentarer
Postat av: rebeccababe;)

jag älskar dig världens bästa vän! <3

2009-10-18 @ 13:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0