shululu


Nu sitter jag med baby på busstation. Sketbra! Ska hem, och bussen går på ungefär en timma, så kan passa på att skriva om igår.

Började med att jag och pappa drog nånstans. Minns inte vart! Eller justeja, han hämta mig från min praktik (y) sen drog jag hem, också var jag hemma typ en timma, sen kom min kontaktperson och hämtade mig och vi åkte till stan. Var med henne typ 2 timmar och vi snackade och fikade & lite så ;> mys! :) Sen drog jag hem och rebecca kom till mig och vi började fixa oss lite smått åde ;b tillslut var klockan typ halv nio och jag fick stress och fick skynda mig somfan, så blev klar typ kvart i. Då stack vi till pappa och jag fick pengar och sen stack vi upp till bussen mot stan. I stan träffa vi Fanny, Duplo, Wikman, Mkay, Cabban och Sandra, mys :) längesen jag träffa alla dom så det var riktigt skoj faktist ;b och sen satte vi oss i bussen! Vi kom till luleå runt halv elva och då tog vi bussen till hertz och mötte upp baby! :) Sen vidare till någon Tony trorjag, och därifrån hem till Aekon. Blev lite smått irriterad på fjortisrebecca;) men gick bra tillslut. Hon stack ut och träffade Krille och sov där I guess.. vi somnade runt tre - fyra kanske, efter vi sett lite mer än halva The fast and the furious! Mys.. Vaknade imorse av att Krille hade damp så vi diskutera ett litet tag, och det löste sig relativt bra hoppas jag! Får se vad som händer ikväll, baby följer iallafall med till piteå! :) nu drar jag, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0