sadklsaldals

Vet att jag funderade på ett jävla blogguppehåll eller vad de hette. Tänkte bara skriva att det finns en falsk person i denhär jävla världen som just nu kan dra långt åt helvete.. Du vet vem du är och jag trodde aldrig dethär om dig om jag ska vara ärlig. Dö bara äckeljävel! kan inte förstå att jag litade på dig. fuck you!

sen finns det en annan horjävel som inte kan låta sina vänners pojkvänner vara. I dethär fallet EX sen typ en vecka tillbaka och vet hur känsligt det är för henne. du är skadad i huvvet, och jag hoppas du får vad du förtjänar.

och sen till Natalie ansell, jag älskar dig och finns här, vad som än händer!
du och jag föralltid gumman!

Och en bild på babyface (andreas!) bara för att han är bäst,

<3

Kommentarer
Postat av: MALLAHBALLAH!

DE ÄR MIN STORABABYFACE SOM BLIVIT SÅ LITEN ! ;/ ;D <3

2009-10-24 @ 16:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0