Michaela gustafsson

att vara utan den personen som förstår en till 100% i fyra månader är det svåraste man kan vara med om. Varenda dag är ett helvete och när det kommer till att behöva prata ut med någon som verkligen förstår en, och man blundar för någon sekund och sedan öppnar ögonen igen och förstår eller inser att du är 130 mil ifrån mig, gör mig knäsvag. Utan din värme, dina kramar och dina ord kan jag inte stå stadigt! Knappt stå alls. Du har hållt mig på fötter i snart ett år, och jag är lycklig, världens lyckligaste, som har fått ha dig vid min sida. Och för varenda sekund ifrån dig gör det mer och mer ont. Det är alldeles för längesen vi träffades nu, men jag önskar mig i julklapp i förskott att få åka och hälsa på dig, åtminstonde träffa dig. Det finns så mycket jag behöver prata om, säkert mycket du behöver prata om! Det känns jobbigt, för trots alla hundra personer jag har i mitt liv, är du verkligen den enda som förstår mig. Jag älskar dig michaela, och jag vill aldrig någonsin behöva leva mitt liv utan dig, och jag hoppas det kommer en dag då jag får spendera varenda sekund av mina dagar bredvid dig. Och jag ska kämpa med allt jag har för att få den önskan att uppnås, för du är den som betyder allra mest för mig! Du och jag mot världen, det har vi sagt sen första dan och det är så, bara så, det ska vara. M + A, nu då och föralltid! du är min luft baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0