Micaela Lindgren!

Jag låg i min säng för ca. 10 minuter sen. Tänkte på det enda och det andra och kom fram till att det finns två stycken i min systers vänskapskrets jag alltid kommer bry mig extra mycket om - Rebecca lundkvist och Micaela lindgren. Och vidare från det började jag tänka extra mycket på dig ela.. Efter att ha sett alla bilder på partypinglornas bloggar där dom skrivit i händerna bland annat " Ela <3 " och " Bli frisk! " och massa underbara texter, så kan jag inte låta bli att sitta med tårar i ögonen. För jag minns den dagen du första gången satte din fot hemma hos oss när jag var hemma, och ditt leénde på läpparna, hur lycklig du var. Du var frisk som en nötkärna och mådde bra! Redan då fick vi bra kontakt och det var något speciellt med dig som jag fastna för. Och idag är du en av dom få jag har under mina -vingar-, en av dom få jag kommer kämpa för att skydda för resten av mitt liv. Och du anar inte hur mycket det känns att sitta på avstånd när man vet att du mår så dåligt som du gör idag.. Jag önskar verkligen jag hade någon sorts magi så jag kunde trolla bort din sjukdom, och jag önskar att dom hittar ett svar snabbt på vad det är, för du blir ju bara sämre och sämre, och hittar dom inte svar snart kommer jag personligen skjuta doktorerna. Jag kan inte låta bli att vara orolig, för trots allt så älskar jag dig av hela mitt hjärta som om du vore min egen lillasyster! Jag älskar dig verkligen, och jag skulle kunna skriva en massa onödigt som att jag finns här för dig vad som än händer, men jag ser ingen mening med det eftersom att du redan vet det. Och att skriva "bli frisk" är bara oförskämt, för jag vet att du försöker och jag vet att varenda dag är en kamp. Kan inte låta bli att falla tillbaka till den dagen du kom hit på en vardagskväll och skulle sova här för att du hade kaos med familjen, ingenting jag tänker dra upp här, men du vet vad jag menar.. och du började gråta! Aldrig någonsin i hela mitt liv varit med om något så smärtsamt som det. Att se dig svag och ledsen och inte kunna göra någonting än att sitta där med dig.. Ela, jag hoppas verkligen att du får svar snart, för jag sitter här på avstånd och är orolig även om du inte tror det! Och jag älskar dig, och jag finns här för dig även om jag inte kan göra någonting, så kan jag åtminstonde finnas där MED dig! Du betyder otroligt mycket för mig, och vad som än händer kommer jag alltid acceptera dig för den du är och jag kommer alltid bry mig extra mycket om dig. Du är underbar tjejen! Kämpa på. Du är stark. jag tror på dig! <3

Kommentarer
Postat av: m

så jävla fint skrivet alx. tack, verkligen tack. jag älskar dig asmycket <3333333333333

2009-10-31 @ 16:02:32
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0