Luleå.

Yep, blir Luleå ikväll. Och hockey förståss! Och lite alkohol. Inte fullt lika mycket som det blev i måndags för det var ren jävla fail. Började dricka klockan tre och däcka före sex. Precis som Krille sa! Haha. Nejnej. blir att ta det lugnt idag och en timma före hockeyn ska jag träffa Andreas! Mycket längesen så det blir mys. Praktiken idag var lugn och skön. Stillsam på något sätt! Fanns inte så mycket att göra så jag fick packa upp lite 10krs-jeans från en kartong. Ungefär 120 par, och galja upp. Det gick rätt fort, sen tog jag lunch och efter lunchen fortsatte jag med rebeccas hjälp. Gick bra mycket fortare då :) nu ska jag börja göra mig klar, sen sticka hem till Rebecca och platta håret. Ses!

Kommentarer
Postat av: marre

'' sant sant sant och åter igen sant '' vad för något? xD

2009-10-23 @ 00:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0