Josefinlarsson (L)

Byz - En dröm.
min och hennes låt, promiz.

Har en dröm att få leva i lycka, få tycka om livet.
och umgås med människor som delar dom sider,
som i våra liv letar dagar som skiner,
dom miner som speglas av glädjen uti den.

Jag älskar att vi älskar av några,
Och våga va ärlig mot dom utan såra
nån annan, vi vandrar där panna mot panna
går någon imot oss vi krossa dom alla!

Förhandla, mina tankar till verk
och jag stärker min själ som som förevigt blir märkt
av den färg som vår vänskap ger märken från sig,
för vad som än händer, jag sa; "kom ihåg mig!"
för kommer alltid att va, kommer alltid att stå,
kommer alltid att finnas där för er ändå,
kommer aldrig ta kommer aldrig gå,
kommer aldrig vända mig från er ändå..
allting annat är en lögn
och fortsätta va lycklig, ja, de är min dröm.

En dröm som är din ingen annans, som är där för dig
du måste visa din dröm, som är din, ingen annans, som är där för dig
du måste tro på den så ställ dig upp igen.

För en dröm är din förevigt, den finns inom dig nånstans.
för din dröm är något heligt som ger livets vingar chans!
den ger bränsle åt din framtid, den är elden i din själ.
finns i hjärtat ditt föralltid, kommer alltid finnas där.
om den är stor eller liten för nån,
kom ihåg, den är för dig, inte dom.
du måste stå upp för de, du har allt att ge,
för du? det bästa du har i ditt liv, är ditt liv.
Det gränsar mot något som vi kallar tid..
men du har någonting att kämpa för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0