hähä!

Hejhallå. Ganska fuckad dag x') skulle på pissprov, sket i det. Så jag och rebecca skulle fara på frasses! HAHA. Jag, så smart som jag är, kom på att vi kunde åka in till stan och byta till 44;an för att den brukar fara förbi frasses. Iaf; Vi tog bussen till stan. Klev av på sunes. Tog 1;an mot skuthamn. Tänkte inte alls på att vi åkte 1;an, så vi åkte alldeles för långt än vad vi skulle. Höll på missa 44;an, men vi sprang efter den och den stannade. Vi åkte för långt med 44;an så vi hamnade i bersikka, åkte med och vände med den. Klev av på assi och böt till 22;an. Haha! Buss nästan 2 timmar. Mycket, mycket, mycket lyckat. Sen fick vi iallafall i oss mat. När jag kom hem åkte vi till stan och kollade på uggs som det blir att köpa imorgon! Sen vidare till mormor och fikade, och sen till Ica och handlade. Nu är vi hemma :) crazy dag! Här kommer bilder;


jag före alla bussresor. haha! (H) jag är snygg, jag vet :)


hemma hos mormor och kollade 5 generations-korten. Detta är första!
G-mormors gammelmormor, G-mormors mormor,
G-mormors mamma, gammelmormor och mormor (H)


G-mormors mormor, G-mormors mor, Gammelmormor, mormor och mamma.


G-mormors mor, g-mormor, mormor, mamma och malin! :)


Gammelmormor, mormor, malin, mamma och Tindra.


Gammelmormor <3


Pappa <3


morfar :( vila i frid. saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0