ey

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag sätta mig och titta Twilight. Känns som att det var längesen jag såg den :) haha! :b dagen har varit chill. Har bara suttit hemma framför min kära dator. Fick dessutom sova till två, och det var väldigt skönt kan jag lova. Imorgon är det hockey, om jag nu far. Så mycket bark i veckan, men har ingen annan att skylla på än mig själv ;) haha! Nä, usch.. "avrundar" här med världens bästa låt-text. Puss :)

2 Världar - Det regnar igen.
Jag går här ensam i mitt regn igen.
Allt jag kan tänka på är att få dig hem igen.
Men ju mer jag tänker, ju mer faller jag.
Jag fryser ut den enda kvinnan som jag velat ha!

Jag går på en väg som jag inte vet namnet på.
Tänker på oss och jag nynnar på vår gamla låt.
Jag tänker tillbaks på dagen då jag träffa dig,
Allting var bra då, men något har förändrat mig!
Kärlek.. Jag är kär idag.
Och med känslor kommer bråk och jag vet det varit jobbigt ett tag,
men snälla, hjälp mig att hitta tillbaks.
Vill inte släppa mitt jag, vill att det alltid är du och jag.
Det är jobbigt ibland när vi aldrig ses,
men hellre jobbigt somfan än att aldrig se dig mer.
Det bästa som har hänt i mitt liv, det är du.
men om du inte visste om det så vet du det nu.
Jag älskar dig, menar varje bokstav i det ordet.
Kommer göra allt dåligt till bra så du ska tro mig!
Jag finns här och lyssnar på allting du säger,
min flickvän, min ögonsten. vi är bästa vänner!

Jag går här ensam i mitt regn igen.
Allt jag kan tänka på är att få dig hem igen.
Men ju mer jag tänker, ju mer faller jag.
Jag fryser ut den enda kvinnan som jag velat ha!

Var jag bättre förr? Får känslan av att jag var bättre då.
Fast mina känslor, dom har växt och så!
Att bevisa min kärlek har vart jättesvårt,
och den lättaste vägen var att skapa nått bråk.
Så jag skriver en låt så att du ska förstå,
att mitt mål är att göra saker bättre för oss båda två.
Förlåt för allting som du har gått igenom.
Jag är en ny person, jag hoppas att du ser honom!
Vill att saker ska bli som dom en gång var,
jag skriver ett nytt kapitel i boken och vänder blad.
I tre år har du och jag kämpat och slitit,
många har gett upp på vägen, men det har inte vi.
Sluta inte drömma, för varenda dag kommer hinder
på bröllopsdagen ger vi alla våra fucking finger
sluta aldrig kämpa, för jag vet vad jag vill
och när du tröttnar på låten så skriver jag en till

Var jag bättre förr? Får känslan av att jag var bättre då.
Fast mina känslor, dom har växt och så!
Att bevisa min kärlek har vart jättesvårt,
och den lättaste vägen var att skapa nått bråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0