eh

Somnade 4 inatt efter en av dom värsta ångestattackerna jag haft i hela mitt liv. Blev verkligen rädd för allting just då! Började tro att något var fel på mig och var sekunden ifrån att ta livet av mig. Inte bokstavligt talat, men ni förstår. Och sen vaknade jag klockan tio i nio av att pappa hade eld i röven och vi skulle hinna till ett möte på skolan som vi båda totalt glömt bort, och jag som hade drömt om att få börja klockan 12. Vilken fail! Iallafall så hann vi iväg, men jag stannade på det mötet max 10 minuter pågrund av min idiot till soc-grej. Stack ner till ch, kramades med Nallebaby, satt på hennes lektion vilket var ganska långtråkigt, och sen ringde pappa. Vi stack till något café och köpte en cola som jag blev tvungen att halsa i mig, och sen vidare direkt till strömgården för ännu ett pissprov. Som vanligt så gick det inte att pissa, så jag fick en tid till klockan kvart över tre imorgon. Jag drog vidare till skolan, upp till P4;a och möttes av en ovanligt stor klass. Mysigt! Hälsade även på en ny tjej i våran klass, Sandra, och vi satt och pratade lite. På lunchen gick jag och köpte en macka på sjukhuset och jag fick knappt i mig halva pågrund av min jävla piercing. Men vill man vara fin(?) får man lida pin, eller något i den stilen. Sen blev det skola till halv två, och efter det kom pappa och hämtade upp mig. Nördade datorn ett tag tills alla Jennifers gäster kom och jag fick mumsa i mig tårta. Gott kan jag lova! Sen gick jag ut och delade på en cigg med mormor. Hihi! Hon påpekade att mitt hål i läppen var coolt och började fundera på att göra det själv. HAHA! Visst. Jag älskar min mormor, men går det inte lite för långt där? Nåväl, sen dess har jag bara suttit hära. Är ganska trött faktist, så ska göra ansiktsmask och hårinpackning, sen sätta mig och kolla någon film. Därefter sova! Bilderna från hockeyn igår som jag har lovat, orkar jag faktist inte lägga upp. Ni får nöja er med ett hyffsat långt inlägg istället. Nu ska jag gå! Puss.

btw; ni har väll inte missat att ken rings nya album är ute på spotify nu?
Klicka här för att lyssna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0