Du tar mig fram, baby..

Jag skriver denna texten i ditt rum, för här ligger minnen.
Kan faktist inte skriva vad jag känner innerst inne.

Jag brukar leta, efter svar i många timmar,
men hädanefter kan jag bara finna tomhet..
jag kommer vara vilse, i denna långa dimman,
jag älskar dig, men min kärlek saknar storlek!

och de vi delade, dom minnen som vi skapade,
allt som vi hatade tillsammans när vi pratade..
och när vi startade en dröm men sedan vaknade,
det kommer nog att hjälpa mig med att hantera saknaden.

allt var bra, men världen ändra väderlek,
jag kommer hata den som tar över din lägenhet.
men alla minnen kommer blickas i en läskig sorg,
älskar dig och hoppas att du får det bra i göteborg!

det kommer en tid då också vinnarna förlorar,
jag tänkte ta dig tillbaka till minnen där i skolan.
varje gång jag hade lektion så kom du in och hälsa på,
men bäst av allt var när vi båda hade svenska då..

allting känns sjukt och så blir det ett tag.
Jag kommer fälla tårar för dom saker som var!
när en sån sak händer, då mår jag inte bra,
det påminner mig om den tiden då när jag var ett barn,
brushan..

dekan ft. sircuz - blickar tillbaks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0