Amanda&hano, 31mil.bloggspot.com


måste bara tipsa om den mest vackra blogg jag någonsin besökt i hela mitt liv. Började läsa den för ca. 1 år sen och har följt den varenda dag sen då. Gått igenom alla tidigare inlägg och allting! Jag vet inte. Ett beroende! Iallafall; Det är en kille och en tjej (såklart), hano&amanda, som bor 31 mil ifrån varandra (det förklarar namnet, 31mil.blogspot.com) och har varit tillsammans i mer än två år. Dom bloggar tillsammans och man får följa dom genom deras vardag och hur dom håller deras kärlek vid liv trots avståndet. Och hur kära dom blir alltmer för varje dag som går! När dom träffas då och då och.. allting är bara helt underbart i deras blogg! Verkligen det största beviset på äkta kärlek, och det säger jag inte bara för att säga det. Men man blir så genomglad varenda gång man besöker deras blogg, bara för att dom är så himla underbara tillsammans! Hano är 17 år och bor i uppsala, gillar reggae, har en skitkul humor och tipsar jävligt mycket om helt underbar musik, och självklart älskar han sin flickvän Amanda, och påtal om henne. Sjukt jävla fin klädstil, man vill bara härma henne med allt, fast man får väll vara diskret för att inte vara en stalker. Bäst av allt är nog att hon gillar Akon precis som jag gör.. Henne brukar jag dock inte prata med, men.. iallafall! Hon har verkligen en sjuk klädstil och helt underbar smak på kläder. Vad finns det mer att säga? Dom är det finaste paret jag någonsin sett i hela mitt liv och jag ser upp till dom med allt jag bara kan! Helt underbara tillsammans. En kärlek som kommer vara föralltid, det märker man på dom. Justeja, sen finns det lite roliga knappar att klicka sig in på också, men det lär ni märka högst upp under deras header senare ;) Klicka på bilden eller här för att komma till bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Hano

Men aaaaaaaaaw :D

Haha fan va glad ja blir. Jag menar, sånt här får man inte läsa om sig själv varje dag.. :D Och helt random.. Tack tack tack tack! Keep on reading, och jag ska försöööka bli bättre på att skriva :p



HAPPY MOMENT :D

2009-10-02 @ 23:57:13
URL: http://31mil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0