a

haha. Galet igår! Började med att vi åkte in till stan i luleå och där träffade vi adde, jimmy, markus, mohammed, jonas, oskar, malindrugge, amanda, madde och en jävla jävla massa folk. Sen vidare till porrön och i bussen träffade vi rebeccas kusin william. Mysigt! :) sen drog vi på fest hos krille på björx. Vi hade rätt skoj faktist ;pPpp fast jag fuckade ur hela festen från början. hahahaha! :D sen vidare till ersnäs där bilen barkade ihop.. vi började lifta och fick skjuts hem till piteå, och här käkade vi mackor och somnade rätt jävla fort ;p haha! nu ska jag dricka en öl, lägga mig i badet och vänta tills klockan blir 19:35 och ta bussen till luleå igen. Pusspuss! :D

Kommentarer
Postat av: sug min

du knasa

2009-10-13 @ 20:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0