<3

Du måste lyssna noga för jag menar det jag säger,
att jag måste tagga vidare, förstå nu vad som händer.
att jag lämnar dig ensam är ju inget som jag vill,
men jag blir ju bara sårad när du vänder ryggen till.
så jag säger nu farväl, hinner inte förklara,
men du vet att jag älskar dig - jag känner redan saknad!
men livet är ett spel och min kärlek är en del
utav dina felsteg, snälla fråga inte mer..
Jag packar mina väskor, måste dra med nästa tåg..
och jag hoppas att de hjälper att jag säger förlåt!
att jag inte svarar längre när du ringer i min telefon,
men kärleken vi hade tyckte jag blev monoton.
jag vill inte vara elak för jag vill dej bara väl,
och jag älskar dej djupt och du är hela min värld.
jag vet du inte fattar men det finns inga ord,
även om jag lämnar stan så finns du inombords!

Jag skulle vilja tala men det finns att inget att tala om,
alla sms du skapat är en brevbomb.
Jag måste lämna dig, måste bygga upp mitt liv,
måste stå på egna ben fast jag inte vill!
och många frågar varför men jag finner inga svar,
mina tårar faller ner i ett svart kallt hav..
jag vet inte varför men jag handlar i impuls,
kanske jag ångrar mig när mitt skepp går på grund!
kanske jag gråter då och kanske jag vill gå tillbaka,
men jag tänker inte ringa, jag ska låta dig vara.
för jag har redan sårat dig med detta grymma brev,
att jag lämnar dig för evigt, kommer inte hem nå mer..
försök att tänka positivt fastän det är svårt,
du kan hata mig förevigt, sudda ut mina fotspår!
för om det tar slut är jag inte den rätta,
även om det känns så för jag är den hon älskar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0