<3

Du är världens mest underbara person. Trots mina brister och trots att jag är halv så håller du ihop mig! På något sätt får du mig att skratta när det känns som hela mitt liv håller på falla i bitar. Jag måste vara världens lyckligaste som fick chansen att lära känna dig. Att jag förtjänar dig kommer jag aldrig påstå, för det gör jag inte. Du är för bra för mig på alla sätt som finns! Jag vet inte hur mycket mer än det som finns att sägas. Du är helt klart den bästa personen jag stått öga mot öga med, och du är så förbannat betydelsefull och om jag fick välja skulle jag välja att aldrig förlora dig om det så innebar att jag förlorade precis alla andra. Och att tro att jag hade förlorat dig var den värsta känslan jag har upplevt i hela mitt liv. Det var som att någon dragit igen mina luftrör med kattstrypare - bokstavligt talat. Jag kunde inte andas! Och jag såg ingenting för alla tårar jag var tvungen att gråta. Jag kände mig trasigare än jag någonsin gjort förut, och måste jag spendera mitt liv med att säga förlåt, så är det så det får bli, för utan dig vill jag aldrig någonsin vara. Du är den bästa personen som vandrat på vårat runda jordklot ♥

I will never let you fall, I'll stand up with you forever. I'll be there for you through it all, even if saving you sends me to heaven. 'Cause you're my true love, my whole heart. Please, don't throw that away! 'Cause I'm here for you. Please, don't walk away and please, tell me you'll stay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0