yey

Läst mina 156 bloggar nu. ASJOBBIGT! Höll på dö. Har precis duschat. Ska lägga mig och kolla någon film och hoppas på att jag somnar. Borde jag göra iallafall! :) haha. Hörs sen! Tja.

Berätta fyra sanningar om dig själv:
1. Jag är sjukt rädd för spindlar.
2. Jag klarar av att pierca mig, men inte att ta sprutor.
3. Jag hatar att vara hemma själv.
4. Jag lever för musik.


Berätta fyra saker du gjort idag:
1. Ätit.
2. Sovit.
3. duschat.
4. Spelat farmville ;)


Berätta fyra saker du har på dej just nu:
1. mjukisar
2. bh
3. trosor
4. täcke :D


Skriv ner fyra saker du hatar:
1. när folk väcker mig
2. att vara utan dator
3. falska människor!!!111
4. att sova ensam? haha


Skriv ner fyra saker du älskar:
1. Rebecca!
2. Familjen.
3. Pengar.
4. Datorn (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0