The O.C!

Fredag den 13;e. Kan inte säga att den började bra på nått sätt. Har inte fått mig sömn på 24 timmar och att lägga mig nu är inget alternativ! Jag hatar verkligen att vara ensam på nätterna. Vet inte vad det är som gör det, men något blir bara dubbelt så jobbigare än vanligt. Nä, nu ska jag lägga mig och se The O.C och bli ännumer deprimerad. Ryan och Merissa har precis gjort slut för andra gången, och nu kommer dom inte bli tillsammans nåmer, för Marissa dör om 5 avsnitt typ :( Kill me! Deprimerande tv-program, men så jävla bra. Ska börja planera min resa till Newport redan nu, för oavsett vad så ska den bli av. Haha! Hejdo.




damn, kärlek till bilden.


damn, jävla hot.


Jag måste erkänna en sak.. Jag har nog alltid varit lite smått kär i denhär hetingen! Sen typ 2004 eller något. Shit vad het han är, än idag tycker jag det. Benjamin McKenzie, lätt min störa kärlek ;)


och alla fyra favoriterna. Med det; hejdå.. igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0