nu kommer svaren,

bara för att jag har nolife!

Postat av: adolf hitler
HUR MÅNGA HAR DU HAFT SEX MED?

Svar: Den som gissar rätt är bäst.



Postat av: Sofia the one & only .
är du en flummare / livsnjutare ? :D

Svar: Klart jag är ;)



Postat av: Frida
Jag älskar dig, älskar du mig?! ;F;F;F;F;F

Svar: älskar dig allra mest :'D



Postat av: Hano
På en skala 1-10, hur mycket ser du fram emot New Moon? :p hahaha.. :((

Svar: somsagt.. på skala ett till tio är New Moon en elva. så lätt en tia! :'D



Postat av: cassie
saknar du mig lika mkt som jag saknar dig ? (A)

Svar: Jag saknar dig nog mer! <3



Postat av: Defekt Dialekt
vill du gifta dig med mig?

Svar: Självklart :'D



Postat av: jenny
voklon, alla mina frågor försvann.. :(
1. favoritfärg?
2. favoritmat?
3. favoritkille? ;)
4. favoritkompis?
5. vem kan du inte klara dig utan?
6. öhm.. nått du tkr om med dig själv?
7. nått du inte tkr om med dig själv?
8. är du nöjd eller missnöjd med dig själv?
blabla.... puss på ljumsken <3

Svar: 1. Favoritfärg är svart.. och till det har jag helst någon ljus färg (y)
2. Och favoritmat vet jag fan inte :p
3. favoritkille är nog william, bara för han är så jävla retard :'D
4. favoritkompis.. kan inte favorisera mina kompisar, men min mormor om någon ;)
5. Min pappa skulle jag tro! x)
6. jadu, ingenting. Min övertalningsförmåga maybe? (H)
7. allt annat? :d haha
8. beror på hur man ser det :)



Postat av: Jimmy
på hittigt med en fråge stund, fiffigt!:) Om du fick träffa vilken kändis du ville vem skulle du då träffa?:)

Svar: Garanterat Ryan i OC eller Edward&Bella från Twilight (H) haha :'D eller dead by april igen ;o



Postat av: `marre
hur många besökare har du dagligen?

Svar: hm, varierar. Men mellan 25-50, det vill säga.. mina vänner&mina föräldrar.. typ? :D nöjer mig med det iallafall, det är väll kul med mer besökare, men har inget syfte med bloggen iaf ;D



Postat av: natalie
vad är det bästa minnet du har från när vi umgicks ?:) det som du alltid kommer minnas ? :)

Svar: ärligt talat måste det nog vara alla gånger på donken. Eller kanske då vi just börjat få umgås igen och vi tog mopeden och sen fick vi inte umgås igen. Eller då vi var med KrilleG hela tiden och jag försökte få er att pussa varandra, men ni vägrade då vi var i en lekpark bara för oss själva, men mitt på storvägen bland alla bilar så vågade ni. haha! :> eller då jag drog ner dina byxor inför alla då jag gick i 6an och du i 5an (A) jag älskar dig :)



Postat av: marre
1.ifall du fick flytta vart du ville, vart skulle du då flytta?
2.vem är din absoluta bästavän?
3.vad är det absolut största minne ifrån när du och jag umgicks?
4.är du och jabbe tillsammans?
5. vad säger cassandra och mickis eklund om det?

Svar: 1. Uddevalla skulle jag tro!
2. Frida eller Rebecca :) killarnas sida; thomas! :b
3. Tågresan till vänersborg, kanske? jag vet inte :) vi hade en del minnen vi också, eller vi har. Så svårt att välja precis ett, men vi hade iallafall alltid kul och vi umgås ju fortfarande på fester då&då ;)
4. Nej, det är vi inte, men vi.. var väll typ :p
5. Dom sa ingenting faktist. Typ bara att vi passade bättre ihop än dom gjorde, det sa faktist båda två x)


sådärja, haha :p fast finns det mer ni vill fråga så go ahead. Kan ju bara svara i efterhand ;) kyss!

Kommentarer
Postat av: marre

o sataan! ;o .. hoppas det inte barkar då, eller att din pappa ´märker eftersom han jobbar väl bara en gata ifrån? ;O

2009-11-05 @ 19:45:07
Postat av: marre

å helvette så många! ;o hoppas det inte barkar åså då eftersom vi är så många! och hoppas it din pappa märker eftersom han ska väl jobba hos david? eller?

2009-11-05 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0