Jam - Maybe I'm amazed

Äh, höll inte i detdär med att inte skriva innan frågestunden är slut. Kände för ett inlägg såhär nu när jag ändå inte har något att göra ;p Blev klar med första säsongen av OC tidigare ikväll och jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde det. Tårarna höll i till typ andra avsnittet när Ryan och Seth äntligen återvände till OC. (H) haha! :'D Dock är inte andra säsongen lika bra som första, fastän jag bara sett tre avsnitt av andra. Äh, löser sig. Har dessutom One tree hill och 90210 att se. + att ett till avsnitt av The Vampire Diaries kommer ut idag så.. Helvete :p haha! (: aja, nu ska jag göra någon macka, fortsätta smsa med William och sen lägga mig och titta :) kom hit med cola om ni har lust -.-' hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå förhelvete ;) ring mig dirr du ser hejn, de är fan viktigt! :) älskardiiiiiiig <3 /rebb

2009-11-05 @ 11:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0