eye

Sitter och snackar med Rebecca på msn. Vi pratar om allt mellan himmel och jord och kommer fram till för ett par veckor sen. Superbra tid! Det varade inte så länge, men det var riktigt underbart. Jag saknar det och en del av mig kommer alltid göra. Bara synd att det ändrades och tog slut så jävla fort.. Saknar verkligen när vi var med er. När vi var här och drack, tog det lugnt, sjöng med till musiken, skratta. Allt var så rätt! Ingen som var sur eller ledsen, ingen som var arg. Vi satt och skratta, och om vi inte skratta åt dig så skrattade vi med dig. Och minns du några dagar efter det när vi satt och planerade resan? När vi ringde till alla vandrarhem i hela jävla uddevalla och tillslut hittade vi ett som passade rätt bra. Och hur vi planerade vem som skulle betala vad. Och vi skulle ha med massa alkohol och bara ha allämnt kul. Du, jag och några mer! Shit alltså.. Jag kommer aldrig glömma dig. Aldrig! Och om jag saknar dig nu, efter bara några veckor, hur kommer det kännas om ett år? För du gjorde verkligen livet värt att levas.. och du var bara så jävla rolig! Bara synd att vi gick åt olika håll.

Kommentarer
Postat av: rebeccababe;)

:'(

2009-11-11 @ 01:08:23
Postat av: blondinbecca*

ÅÅÅÅÅÅÅÅH :(

2009-11-11 @ 01:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0