ey

Ny vecka, nya möjligheter. Nä, men se det från den ljusa sidan - Everything will be just fine! Nä, usch. Nu ska jag försöka bli frisk och lägga mig och kolla OC. Sett klart första och andra säsongen nu! Gruvar mig lite inför avsnittet då Marissa dör. Jag kommer gråta som någon annan jävla tönt! :( ojoj.

Och här, bara för att - SÅ JÄVLA FINT!


Marissa dör, så jävla.. åh :(

Summer efter Marissas död.
Rätt jävla förjävligt. Får mig att tänka efter.. om jag skulle förlora rebecca, vad skulle jag vara då? ingenting! skulle aldrig någonsin i hela mitt liv klara mig utan rebecca, fyfan :(

och sista scenen i säsong 2 när Ryan hamnar i bråk med sin bror som får övertag och håller på döda han, och marissa skjuter han i sista sekund. Blä :( OC är det bästa som finns ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0