.

Kom hem från sjukhuset precis.

Kan börja med att berätta att jag vaknade typ halv nio imorse av att william ringde. Han lät jättetrött :( ..och han väckte mig :p brukar inte gå, men av någon konstig anledning så gick det! Så klev upp, sen till farfar och städade undan lite och gjorde mat åt honom. Sen hem och duschade och pappas jobb! Sen hockey i luleå. Luleå - Färjestad som slutade 2 - 0 till Luleå, trorjag? Vi såg bara första perioden. Jag var helt slut i kroppen! På bussen hem somnade jag, och när vi var framme kunde ingen hämta oss. Vi började gå hem, och efter ett tag kom pappa och hämtade upp mig. Dom berättade att farmor förmodligen skulle dö inatt så vi var tvungen åka upp. Hennes rum var FULLT av hela släkten när vi kom upp och jag klarade inte av att vara där inne så jag gick ut och hade gråtkalas med Faster och Kent (y) sen kom kurt som hade tagit bussen ifrån Robertsfors! Och sen skjutsade Lena hem mig. Nu måste jag verkligen sova, och stänga av hela min kropp ska jag för jag orkar inte gråta mer ikväll, om hon nu dör.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: marre

aw, finnns för dig gumman! :/ <3

2009-11-27 @ 05:52:26
URL: http://marrema.blogg.se/
Postat av: narra

Nej!! :o .. varför har du inte sagt något!??!?!

2009-11-27 @ 14:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0