...

Det är fel av dig att håna människor offentligt. Har du tänkt på att hon också har känslor? Fine. Hon gjorde bort sig. Men är det okej av dig att lägga ut bilder på din pixbox då du och tina sitter och snackar massa bullshit? Har ni inte mer liv än så? Herregud. Det du gjort mot mig - fine! Men som du beter dig - inte okej!


dethär är enbart för att jag inte gillar hur du beter dig. What goes around comes around. Here you got it, now you got it. What you gonna do about it? enjoy!

Och btw. Håll reda på din "pojkvän". Märks att du aldrig vet vart du ha han.
Och en sista sak; hälsa han från mig ;) puss!

Kommentarer
Postat av: olivia

försvarar du mig? ;s

2009-11-19 @ 14:32:40
Postat av: marre

HAHAHA SERIÖST JAG DÖR AV SKRATT, VEM FAN ÄR DE DÄR?!

2009-11-20 @ 05:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0