:(

Precis sett klart The O.C! Med andra ord; Sista säsongen. Känns ganska sorgligt faktist eftersom det inte är som med One tree hill tillexempel, där säsongerna fortfarande kommer rullandes. Känns sorgligt att jag 4 säsonger 92 avsnitt, 4140 minuter och 69 timmar senare sitter här och det är.. slut! :s usch. Ingenting att gömma mig bakom längre. Även fast det känns som att jag skulle kunna börja om från första säsongen igen. Nä, nu får jag vänta tills tisdag, onsdag, fredag och söndag varenda vecka :( blä på det. Varit vaken hela natten vilket inte borde vara så förvånande. Ska in och spela lite farmville nu sen lägga mig och kolla någon film faktist :) så.. have a nice day (H) ttyl.


:'(:'(:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0