eh

Hallå. Kom hem för typ två timmar sen! Har hunnit duscha och plocka undan lite i rummet eftersom en viss Jennifer har sovit här inatt, och såklart blir det direkt stökigt då. När jag kom ur duschen var Engla i vardagsrummet och höll på, så hon fick följa med ut med hunden en snabbis också! Efter det har jag bara suttit här och nött musik, hittat lite nytt soft, så nu klarar jag mig nog i veckan! ;) måste harvesta på Farmville nu som jag glömt, så skriver senare.

It may not mean nothing to y’all,
but understand nothing was done for me,
so I don't plan on stopping at all,
I want this shit forever man.
I’m shutting shit down in the mall,
and telling every girl she's the one for me,
and I ain't even planning to call.
I want this shit forever man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0