d a n i s h <3

Den här går ut till er, till er som alltid finns till hands.
Till er som dämpar fallet när jag faller ner mot land!
När ångesten är stor och inga svar är där att finna,
Min själ har flytt iväg och jag är kvar här i dimman.
jag måste nu blicka framåt, hålla hoppet vid liv
För ljuset är det som leder en när man bottnar i skit
Men jag vill kunna spola förbi stunder som denna
Det är för såna här tillfällen jag vill kunna blunda för jämnan
Och det som jag nu vill säga till dig är att
Försök inte gömma dig för verkligheten hinner ifatt
Du vinner i takt med att du lär dig och går vidare
Och inser att framtiden erbjuder nåt finare


Kommentarer
Postat av: marre

haha snodde hajna texten av dig! ;P

2009-11-12 @ 13:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0