aw.

Tack Elindegerfeldt somfan för designen, sjukt jävla snyggt! :*

Hej. Vaknade för ett tag sen! Helt slut efter natten/dagen. Åkte till farmor runt fyra igårnatt och kom hem vid två i på dagen. Har städat i stort sett hela huset förutom toaletterna, pappas rum och vardagsrummet. Det får dom andra två kirra! :b har gjort om i mitt rum också. Väntar bara på att en av madrasserna ska ut härifrån så det blir lite mer ordning, också ska tvhyllan bort också, också ska vi köpa en soffa + soffbord och matta på Ikea när vi ska dit. Blir asnice dethär! :) har fått en äng också, så det är nice det med, plus att jag flyttat in datorn hit. Skitbra! :) nu håller jag på ladda hem Another cinderella story så ska bada under tiden för jag är verkligen frusen till max. Uppdaterar mer under natten eller imorgon! Godnatt, och puss :*

i love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0