arh

Oj. Inte skrivit på ett tag nu, men glömde totalt bort det. Eller ja, har inte haft någon dator heller, men.. Direkt efter jag sa att jag skulle duscha igen så gjorde jag det, sen föna jag håret lite väl för länge, så det blev konstigt och .. ja! Sen målade jag naglarna och fixade mig lite. Sen stressade vi iväg för att "handla" men så blev det inte, utan vi åkte till heden. Kent retade upp mig så jag gick därifrån, sen gick jag tillbaka och somnade. Sov till typ sex, sen hämtade faster mig och vi åkte till mig och hämtade telefonen och datorn, och sen hit. La mig och kollade film direkt. Dom har nämligen flyttat idag till en lägenhet inne i stan! :) skitfint hära. Jättemysigt! =) hehe. Nä, nu ska jag och faster kolla skräckis och sen sova.. igen! :D puss

Kommentarer
Postat av: Bollen

Vem är du? Varför använder du min släkts efternamn till bloggen? :( Jag är konfunderad. Är vi släkt? ;(

2009-11-21 @ 01:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0