-

Är så jävla trött på allt som händer just nu. Saker förnyas och gamla problem glöms bort. Nej, ni skjuter upp dom! Ni kanske trodde att jag alltid kommer vara kvar här och förlåta er oavsett vad? Glöm eran dröm, jag är borta när ni kommer hem och jag kommer inte tillbaka. Säkert bara något jag säger i all hast men jag skiter i, jag har tagit ett beslut och jag tänker hålla fast vid det så länge jag kan och det är det bästa jag kan göra. Är så trött på all jävla svek. Alla knivar i ryggen. Dom närmaste är dom som sårar mest. Jag hatar er!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag är ledsen för all tid jag varit frånvarande, hoppas du vet att du alltid kan nå mig, 0767898334. Jag älskar dig!

2009-12-06 @ 01:34:55
URL: http://sandraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0