h0h0

Har varit en rätt upptagen dag idag. Eller vad säger man? Stressigt iallafall. Åkte hemifrån runt halv åtta, så direkt på pissprovet, kom lite väl tidigt eftersom vi var tvugna vara uppe på möte klockan åtta och skulle inte hinna ner till pissprovet på 1 timma eftersom att hon vi går och pratar om alltid pratar så längre så vi var där tio i åtta ungefär! :p men det gick bra iallafall. Sen åkte vi vidare till vägledningscentret och där tog det över en timma. Sen iväg till arbetsförmedlingen och skrev in mig där. Hon babblade på en massa som jag inte fattade ett skit av och jag bara log och såg glad ut och svarade "ja" på allt hon sa, i stort sett! Sen fick jag skriva in mig i någon dator, sen skrev hon ett intyg på att jag hade varit där och sen for vi.. ja, vars fan for vi? minns inte! Jo, hortlax. Sen hem, sen affärn, och nu är jag här. Shululu! Ska göra mig nått att äta, sen.. ta det lugnt! Hörs. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0