Grattis babe!

Emileklund, underbaring! Vi har känt varandra ett par år nu, och du anar inte hur glad jag är som har dig. Du tar mig igenom dom svåraste dagarna genom att bara vara du. Du kan få mig att sitta med ett leénde på läpparna i flera timmar genom att bara prata med mig. Du förstår inte, och du kommer nog aldrig förstå, hur bra du är. Du är verkligen det. Och i mina ögon kommer du alltid vara! Och oavsett vad så kommer jag alltid älska dig, mer eller mindre. Vad som händer! Jag kommer alltid vara din vän så länge du vill ha mig duvet. Du betyder så sjukt mycket hjärtat, så grattis på 18 års dagen och hoppas du har fått en superbra dag för det är precis vad du förtjänar. Jag älskar dig! <3


Lika söt då som nu ;)

Kommentarer
Postat av: <3

tack gumman vad snäll du är<3

2009-12-14 @ 02:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0