eyaaa

Har softat hemma i stort sett hela dagen fram tills kvart över två ungerfär, då vi fick stressa iväg till hockeybussen som vi trodde jag hade missat, men det hade jag inte. När jag kom fram mötte jag Parre direkt, och vi drog in till hockeyn! :) jag satt "utanför klacken" i typ 5 minuter, sen kom wesslan. Jag satt och garva åt hans pass, sen drog vi ut och rökte ^^ då fick jag sms av Rebecca att dom var påväg! NICE. Så gick upp med wesslan som gick ut, sen kom rebecca, jojk, madde, linnea trorjag? och frida! :D det var underbart. HEHE! sen stod vi bara i klacken, sen ut och rökte med weeeeilliam, sen in och träffa Liiinus, knop, davve och ngn, sen klacken igen, sen ut och rökte, sen klacken med william :* sen drog reb & dom :( och jag och w såg klart hockeyn! :*  sen ut, mötte rebecca&dom, satte oss i bussen, frida&jojk blev avskickade, jag och rebecca åkte hem. I bussen träffa vi nå fyllebooooys! haha x) fun. Nä, nu ska vi se the hangover. KYsssSss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0