ey mannen jao

Blir på fucking dåligt humör bara någon säger minsta lilla drygt.
orkar orkar orkar orkar inte!

Hej btw. Sitter och har en bre-brushan-jao-konversation med Hano på msn just nu! Genom det får vi ut.. ingenting? Men det kan vara kul ibland. Tidsfördriv, dels för att jag känner mig jävligt hungrig men får inte i mig nått, för då spyr jag OCH för att musiken inte ger mig ett jävla skit just nu! Sen är jag trött på det, men ingen idé att lägga sig nu. Har varit en fail-dag idag typ! Skrollen på musen slutade fungera bara sådär. Sen minns jag ingenting mer som har failat men tror typ det var 3 saker till. HEHEHE! Juste.. Snubblade över min internetkabel och slog huvudet i väggen! Gjorde fan ont :) Nä, nu ska jag fortsätta min gangster-konversation med Uppsalas största gangster, sen lägga mig och kika film och FÖRSÖKA sova. Imorn ska jag sova med min finaste iallafall <3 Walla bre!

Kommentarer
Postat av: fannyamandaa

hejsan, allt bra? kran

2009-12-22 @ 08:29:15
URL: http://fannyamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0