:]

Sitter här med ett halvstädat rum. Eller inte ens det! Har knappt börjat trots att jag hållt på i typ en halvtimme. Inte mycket, men sen fanns det inte så mycket att städa heller. Eller finns! Ändå tar det sån jävla tid för att jag alltid ska vara så jävla petig. Borde egentligen göra klart före babe kommer, men just nu har jag ingen ork. Iofs går inte hans buss förän typ kvart i nio, så jag har god tid på mig, men jag brukar inte bara sluta upp mitt i allt. Jaja.. Sitter här och pumpar musik. Sarah Dawn Finer - Standing strong just nu iallafall! Och den är bara så jävla bra. Också skriver jag dethär förståss. Och väntar på att William ska ringa/logga in på msn! Haha (; Nä, nu ska jag ta tag i dethära. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0