:)

halo. dagen har varit rätt jävla chill, men har varit trött 90% av den! :p började med att jag&samme, eller ja.. JAG vaknade runt halv elva för Samme var redan vaken :p sen drog vi till Pitstop och han käkade, sen preem och köpte cigg. Efter det kom pappa&vi skjutsa Samme till hans syrra! ;b Vi for sen och hämtade upp Rasmus på strömbacka, och skjutsade han till djupviken. Då ringde Olle och bad mig komma till christina, så det gjorde jag! :) vi var där och dryga på ett tag, sen vidare in till stan och satt och chilla, sen hämtade pappa oss och vi drog hem till mig. Vi var här ett tag, sen kom Rebecca, vi fixade oss och dom drog till frasses&sen stan! :) Jag såg film, och sen kom Rebecca till mig igen ;> nu har hon dragit och Samme är påväg hit, och sen ska vi till farmor&farfar där faster är och ha tråkigt! Ha en bra natt eller nått. puss! ;-)

Kommentarer
Postat av: narraaa

är ni tillsammans nu?

2009-12-15 @ 09:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0