ehehe

Lägg dig ner, andas i takt med ditt hjärta och inse att det inte slutar slå bara för dethär. Jag tror inte att du tror det, men jag vet hur det kan vara. Inatt ska vi sova. Inte med varandra, men vi ska sova. Och imorgon ska vi vakna och inse att ingenting är annorlunda, bara att det är som det var. Så sov gott inatt, och tänk på att morgondagen erbjuder finare. Hur ont du än har, hur mycket hjärtat än värker oc oasvett om klumpen i magen inte vill försvinna, så tänk på mina ord. Det blir bättre. Du kommer hitta någon bra. Kanske inte fullt lika bra, men någon.. bra! Lägg dig under täcket, tänk inte på kylan, utan ligg bara där. Tänk inte för mycket överhuvudtaget. Intala bara dig själv att det kommer bli bättre. Ligg stilla. Titta inte. Blunda bara.. Känn lugnet och inse.. förstå.. tänk att det kommer bli bättre ..och sluta prata med dig själv förhelvete.

Vad händer med mig? Jag håller fan på bli psyk i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0