ehje

Detta inlägg skulle ha postats igår, men glömde nog av det helt enkelt, så skriver om det :*

Olivia kom hit igår, vi drog nästan direkt till Linus, det vill säga - efter jag städat klart mitt rum. Vi såg The unborn, eller typ bara halva, sen ringde Kent och jag åkte hem till farmor&farfar :) har sovit rätt oroligt inatt eftersom det har varit så mycket spring. Dom får ju inte längre ha sovande nätter dära, eller ja.. det har dom väll aldrig haft! Och farmor har kastat saker i backen, vilket också har gjort det jobbigt ..men det har löst sig relativt bra och pappa hämtade mig nu på morgonen och vi stressade iväg till strömgården. När vi väl var där kom vi på att vi inte hade tid förän 10 så nu ska jag lägga mig och sova ett tag. vi hörs! :) puss.

Älskar dig Olle <333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0