<3

Hallå. Blev en rätt bra natt trots allt! Aw. Haha.. Babe kom hit typ åtta eller något. Jag var helt död, som vanligt, så jag låg bara och kollade film! :p Sen gick vi över till pappa en sväng och drack julmust och käka godis. Kollade någon film också. Rätt nice! :) Efter det hem, kollade klart filmen, sen la vi oss. Dock kan vi typ aldrig sova, så vi såg tre olika filmer på fyra timmar. Vi såg dock inte klar en enda av dom! Haha :p Somnade typ halv fem, sen väckte han mig vid nio och jag började göra mig klar direkt. Mitt hår ville dock inte bli som jag ville att det skulle, så orkade inte så mycket, och vid tjugo i tio tog vi bussen in till stan. Där satt vi i bussrummet 10 minuter typ, sen käka han på sunes! :) Efter det in till stan. Kollade lite julklappar till Reb och Olivia och nu vet jag iallafall vad jag ska köpa ;-D blir nice! Haha :) Sen vidare till Anna Klippare och Samme piercade ögonbrynet. Blev svinsnyggt! :) Efter det drog vi till busstation och pappa kom och hämtade mig.. Sen till ö&b och vettefan vad pappa&dom gjorde där..? Och nu är jag hemma och ska kolla film och försöka vila lite. Skriver sen! :) imorn är det julafton. feting värt :D puss!


sunesfjortis!








haha :'D bäst är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0