<3

Dagen har varit rätt chill. Vi vaknade typ sju hos farfar&farmor, sen åkte vi hem. Här somna vi väll ett tag till, typ till halv tio. Vi klev upp och åkte direkt in till stan typ! Samme hoppade av @sunes & jag åkte till strömgården :) var rätt chill där också. Vi snackade mest på om saker jag inte förstod, men alla symptom på något(?) stämde in på mig och blablabla! Sen åkte vi hem och jag somnade ett par timmar. Sen vaknade jag och åkte till Olivia och vi var med Sebbe&Tom i ett par timmar. Vid tio kom pappa och då hämtade vi Samme, och nu har vi typ bara chillat! ;b ska försöka väcka pysen nu och säga förlåt :( får se hur det går.. höhö! :* hörs. tja!

Try as they may they can never define what's been said between your heart and mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0