<3

Först och främst ska jag hälsa till Daniel Wiklund bara för att han är så cool! :)
puss på dig min vän, och gott nytt år och allt såntdär. Vi får ses snart :')

Har varit ett helvetes händelserikt år med hur mycket både med och motgångar som helst. Om jag ska vara ärlig så kommer jag sakna dethär året, även fast en del av mig inte kommer göra det! Well, enda som betyder något är väll att året kommer sluta relativt bra, (förhoppningsvis) :)

Är dock sjukt glad för alla nya vänner jag träffat. Mikkis, Madde, Tyft, Jens, Linnea, Markus, Samme, Olivia osv. En sånhära Januari till December-beskrivning får ni dock imorgon eller något, för det orkar jag verkligen inte sätta mig och skriva nu :) Lär inte skriva något mer idag så gott nytt år till precis allihopa. Vi hörs imorgon! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0