<3

Tja. Min dag började med att jag vaknade första gången vid tre, gick och duschade för att jag frös så förbannat mycket, och sen gick jag och la mig igen. Vaknade andra gången 10 över 5 och insåg att jag missat hockeybussen. Blev lite besviken, men gick än en gång upp för att duscha. Denhär gången somnade jag dock i duschen, och vaknade av att jag frös. Då hade jag sparkat till grejen på duschen så att vattnet var iskallt. Vred det på varmt igen och duschade av mig kylan. Gick upp för att äta något, det fanns inget ätbart som jag orkade börja göra, så jag satte mig vid datorn. Och här jag har suttit fastsnöad i flera timmar nu.. haha! Ska spela farmville och snacka klart med Sebastian, sen ska jag nog lägga mig och kolla film. Ha det bäst! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0